RSS
 

Pazdziernik

01 paź

Ale czas leci , niemozliwe juz pazdziernik, niedlugo bedzie koniec roku, ludzie na facebooku juz pisza o swietach, masakra jakas, choc szczerze mowiac niewiele czasu juz zostalo ;)

ja wszystko na ostatnia chwile zawsze zostawiam, choc moze I dobrze bybylo juz zaczac myslec co komu kupic na prezent.

Rok drugi cwiczenia sie zaczal, pobralysmy z trenerka moje wymiary, po trzech miesiacach znow sprawdzimy , czy jest jakas roznica

jak narazie to przytylam 2 kg w trzy miesiace ale zgubilam kolejny rozmiar, wiec nie jest zle, nie patrze na wage I numer na wadze, jesli sa rezultaty w ubraniach I rozmiarach, jestem zadwolona :)

obiecalam sobie ze prez trzy miesiace nie bede pila alkoholu, mialo byc napierw pazdziernik, potem dolaczylam wrzesien, I chyba sobie dolacze tez listopad, albo moze nawet do swiat pociagne, zobaczymy …

jak nararazie mnie nie ciagnie.. nadchodzi juz 4ty weekend gdzie nie bede pila.. w zamian chodze na niedzielne treningi.. lub chodzimy do kina na rndki lub spacerki.. bardzo milo tak sie spedza czas.. dobrze ze zona tez nie pije, razem zawsze lepiej I mnie nie kusi hehe

Postanowilam nie pic z kilku powodow:

1. aby zobaczyc czy moje wymiary sie beda roznic

2. zobaczyc czy moge tyle wytrzymac

3. aby w przyszlosci pic tylko na jakies okazje typu swieta czy urodziny, a nie co weekend, bo jest weeknd – troche to nudne

4. bo jest tyle innych rzeczy do robienia niz siedzien ie na kanapie I picie

5. no I oczywiscie dla zdrowia :) to powinno byc jako numer jeden hehe :-)

Zastanawiam sie rowniez nad obcieciem wlosow, niewiem czy mam zmienic dotychczasowa fryzure z poldlugich normalnych wlosow zaczesanych na boczek, na krotsze wlosy .. zona mowi zebym zmienila cos, mowi ze I tak odrosna wiec moze sie odwaze, tylko tyle sie zapuszcza zeby znow obciac hehe ale juz dawno nie mialam zadnej fryzurowej zmiany wiec moze czas najwyzszy cos zmienic , sama niewiem

w sobote ide do fryzjerki , wiec albo podetne albo bedzie nowa fryzura, zadecyduje w sobote hehe

I to by bylo na tyle jak narazie .. milego dzionka :)

Short-pixie-haircuts-for-women-2012

co sadzicie o tej fryzurze ?

 
Komentarze (3)

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Koniec Lata

24 sie

Dobiega koniec lata.. bylo w tym roku kilka slonecznych weekendow, ale na grilu moze bylam ze dwa razy tylko.. taka to pogoda w UK jest.

Rok mija od czasu moich cwiczenen, bardzo dumna jestem z siebie ze nie poddalam sie, cwicze nadal, tak samo jak na poczatku, moze I nawet wiecej .. nadal chce mi sie wstawac z rana codziennie, nadal chce podnosic ciezarki, nadal dobrze w miare jem.. zarazam ludzi w pracy, znajomych, coraz wiecej osob chodzi na fitness I cwicza.. bardzo mnie to cieszy :)

Urlop nam sie zblicza, bo juz pod koniec tygodnia, ale nigdzie nie jedziemy tym razem, nie ma za bardzo funduszy.. bo sa inne wydatki teraz.. nie mozna zawsze jezdzic na Karaiby hehe a bilety do Wroclawia jakos bardzo drogie sa, wiec zostajemy w domu. Pojade odwiedzic mojego brata i malutka Amusie .. pojedziemy do rodziny zony odwiedzic ich, i tak zleci.. w domu tez cos posprzatamy, porzadek z ciuchami trzeba zrobic,. pojedziemy na zakupy z kolezanka do Meadow Hall – i tak jakos na urlop zleci

Niby tydzien urlopu a napewno bardzo szybko zleci.. hehe jak zawsze

Oczywiscie nie obejdzie sie bez cwiczenia  :)

 

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Niedlugo rok ..

20 lip

Niedlugo zbliza sie rok od kiedy zaczelam cwiczyc.. powiem Wam ze wcale az tak strasznie ciezko mi nie bylo, nadal chodze na treningi, nadal zdrowo jem, w weekendy piwka czasem sie napije, I juz sie tak przezwyczailam… zaluje tylko ze wczesniej nie zaczelam mojej przygody z fitnesem :-)
zaczelam robic kurs na trenera personalnego, aby dowiedziec sie wszystkiego na temat tej dziedziny
narazie jestem na drugiej lekcji, wlasnie dzis odeslalam moje drugie zadanie na zaliczenie, mam nadzieje ze zdam :)
Ostatnio cwicze najczesciej sama, ale w tym tygodniu mam kolege ktory dopiero zaczyna, wiec cwicze z nim I pomagam mu sie zmotywowac :) oby wytrzymal ze mna tydzien hehe
A tak pozatym, to u nas wszystko po staremu , nadal szukamy domu, ale nie spieszy nam sie az tak bardzo wiec szukamy , ogladamy I to narazie tyle :)

W UK bardzo cieplutka pogoda ostatnio wiec milo sie weekendy spedza z zonka w ogrodzie, pijac jakies piwko czy winko.. opalajac sie na lezaku I sluchajac kubanskich rytmow .. tak ostatnio spedzamy nasze weekendy, a w niedziele na jakis spacerek lub na basen .. byle by aktywnie :) choc to moj dzien odpoczynku od treningow, lecz spacer lub basen nikomu nie zaszkodzi :)

Pozdrowienia dla wszystkich czytajacych :)

spacerek

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Przeziebiona

23 cze

Jestem przeziebiona, buuuu, nie lubie byc chora, bo nie moge wtedy cwiczyc, nie mam sily na podnoszenie ciezarow .. narazie juz mam dwa dni przerwy, poneidzialek I wtorek, jutro chyba tez bede musiala zrobic kolejny dzien,bo nie czuje sie lepiej jeszcze..

Bylysmy na urlopie w Polsce, we Wroclawiu, moim ukochanym miescie, ale miasto sie zmienilo w ciagu dwoch lat.. bylysmy na rynku, byl festiwal roznych potraw europejskich, bardzo mila atmosfera.. pelno ludzi, zawsze sie cos dzieje.. Byla takze restuaracja Dinner in the Sky , gdzie mozna bylo zjesc sobie obiadek z widokiem na Wroclaw, ale ja oczywiscie nie chcialam bo mam lek wysokosci, wiec dla mnie takie cos odpada. Bylysmy na ogrodkach piwnych.. spotkalysmy sie z moimi kolezaneczkami, bylo bardzo milo I przyjemnie, az tak bardzo sie nie upilysmy . I na nastepny dzien kacyka nie bylo :)

Potem wizyty u babci, jednej I drugiej, spedzanie czasu z mamusia, bo akurat sobie wziela urlop, bylo bardzo milo I wesolo, Zabralysmy mame na zakupy I na basen I do restauracji cos zjesc dobrego :)

Szybko bardzo czas nam minal, jak to zawsze na urlopie, nie ma czasu na nic, tylko na spotkanie sie z rodzina I jedno wyjscie na miasto z kolezankami, tak to jest jak sie tylko na tydzien przyjezdza, ale powiem ze wiecej niz tydzien to dla mnie za dlugo w Polsce, no chyba zebysmy gdzies w gory pojechaly odpoczac, bo takie polskie urlopy zawsze sa meczace.. chociaz ten powiem szczerze byl bardzo mily

Narazie nie mamy jeszcze planow na kolejny urlop, moze pojedziemy znow do Polski , a moze gdzies za granice .. nie wiadomo co sie wymysli

 

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Czerwiec 2015

04 cze

Ale ten rok 2015 szybko leci, juz polowa roku zleciala nawet nieweiem gdzie ten czas leci.. U nas wszystko w porzadku, ostatnio ogladamy domu, bo chcemy sie przeprowadzic z naszej dzielnicy ktora nie jest zbyt ciekawa.. co weekend gdzies jestesmy umowione, szukamy, I nie mozemy znalesc.. wiec szukamy dalej

Wrocilysmy z urlopu, pogoda byla super, caly czas sloneczko, ani chmurki ani deszczu, naprawde rewelacja… osrodek w ktorym bylysmy, bardziej byl dla tych ktorzy bardzo lubia imprezowac, I chyba przez to wiecej pilysmy niz zwykle, ale bylo fajnie.. Plaza sliczna, ale bardzo duzo osob na niej.. kolory turkusowe, biale piaski , sloneczko, szkoda tylko ze tyle ludzi, ciezko bylo lezak znalesc, trzeba bylo z rana szybko isc po sniadanku zeby sie dobrze ulozyc .. jedzienie bylo dobre, ale ogolnie moim zdaniem drogo tam jest, drozej niz na Kubie.

A cwiczeniowo to udalo mi sie nawet kilka razy zaliczyc silownie, lub tabate w pokoju – super :)

Caly czas cwicze – nie poddaje sie, juz chyba jestem uzalezniona, bo nie wyobrazam sobie nie cwiczenia.. ostatnio nadwyrezylam sobie miesien w okolicach lewego ramiona, bylam u specjalisty I powiedzial ze nie moge cwiczyc przez 7 dni, I mam odpoczywac, ale powiedzial ze nogi mozna cwiczyc, wiec treningi na nogi ostatnio robilam.. zawsze cos :)

Dzis lecimy do Wroclawia, na tydzien  – odwiedzic rodzinke I znajomych .. podobno jest piekna I sloneczna pogoda, wiec bierzemy olejek do opalania, moze sie opale troche u mamy na balkonie :)

Mamy w planach odwiedzic wroclawskie ZOO, zabrac gdzies mame do restauracji, moze wybrac sie do kina, odwiedzic obie babcie, I kolezanki, moze tez wyskoczymy do h2o , choc szczerze mowiac, wolimy posiedziec w ogrodku piwnym I pogadac niz w klubie byc .. ale zobaczymy jak wyjdzie ..

napewno strasznie szybko zleci ten tydzien, zawsze jak jestesmy w Polsce to nim wyladujemy to zas trzeba wracac.. nigdy na wszystko nie starcza czasu I przylatujemy bardziej zmeczone hehe no zobaczymy jak bedzie tym razem .. no I oczywiscie cwiczyc bede w pokoju, tabate mozna wszedzie cwiczyc :)

pozdrowienia dla czytajacych :)

Tabata-Collage

 

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Urlopik juz niedlugo :)

15 kwi

Wczoraj juz zaczelysmy pakowac manatki, juz odliczamy dni do urlopu, niemozemy sie doczekac, szczegolnie pogody :)

chociaz ostatnio w UK nie bylo az tak zle, sloneczko jest, nawet jest cieplej niz zwykle, nie jest tak zle

Trzymajcie kciuki za moja zone, zlozyla podanie na lepsza prace, w tej samej firmie co teraz pracuje – rozmowy kwalifikacyjne – bylo kilka etapow, bo od lutego sie juz to ciagnie, ale jutro ma chyba juz ostatni etap – ostatnia rozmowa, ktora ma niby trwac 2 I pol godziny , ma zrobic prezentacje potem jeszcze sa jakies pytania I cos tam jeszcze, jakies cwiczenie, wiec trzymajcie kciuki zeby sie udalo zdobyc ta prace

u nas wszystko w porzadku, ostatnio nawet zonka zaczela cwiczyc ze mna, a ja codziennie zapierdzielam z rana , czasami tez popoludniu, cwicze , I sie nie poddaje, juz teraz nawet nie patrze na wage, ani na pomiary, ani na nic, robie to dla siebie, jako styl zycia, bo poprostu lubie cwiczyc :)

zdrowe jedzenie I cwiczenie stalo sie teraz codziennoscia.. czujemy sie obie o wiele lepiej, jest wiecej energi na wszystko, ale tez czasem napijemy sie piwka czy winka, wiec wszystko z umiarem I jest okej :)

pozdrowionka dla wszystkich czytajacych

:-)

untitled

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Urlop juz niedlugo, odliczamy :)

09 lut

Odliczamy do kolejnego urlopu :) tym razem lecimy na Dominikane, kolejny rejon Karaibow :) juz niemozemy sie doczekac, tym razem lecimy same :) tylko jeszcze niewiem co zrobic z faktem ze nie jade do Polski – jak narazie. Moze na lato polecimy, jak bedzie cieplej – jakos mnie tam nie ciagnie ostatnio. Ostatnim razem bylysmy w lipcu 2013 na 10 dni.. czyli niedlugo beda juz dwa lata .. prawda jest taka ze jak lecimy do Polski na urlop, to jakos nie moge odpoczac I potem wracamy do pracy bardziej zmeczone niz jak lecimy.. a tak na dwa tygodnie jak polecimy gdzies w tropikalne miejsce, lezec na plazy I nic nie robic, to czuje sie po takim urlopie, ze sie bylo na urlopie… musze namowic rodzine zeby tu przyjechali I problem z glowy :)

Ostatnio obie bylysmy chore, ja juz wyzdrowialam , zonka jeszcze troche kaszle ale juz jej przechodzi .. nic nowego sie u nas nie dzieje

Cwicze nadal, caly czas, codziennie, czasami z jednym dniem przerwy – juz sie do tego tak przezwyczailam, ze jak bylam chora przez dwa dni – nie moglam cwiczyc to wydawalo sie jakbym opuscila z tydzien :) dzis juz trening zaliczony z rana .. jestem szczesliwa :)

 

milego dnia zycze wszystkim :)

dom

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Wschod slonca 2015

22 sty

newspapaer photo 10606179_435153829968998_4500985030381863831_n

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Happy New Year 2015 / Szczesliwego Nowego Roku 2015

29 gru

Swieta minely bardzo spokojnie, wesolo i rodzinnie. W tym roku ani sie nie przejadlam, ani sie nie upilam, wiec inaczej bylo niz zwykle, I musze powiedziec ze bardzo z tym mi dobrze :)

w sobote , niedziele I dzis zaliczylam treningi – nie palenie I nie picie podczas Swiat dalo sie odczuc, trenowalo sie bardzo dobrze, ale treningi z trenerka coraz ciezsze. Dzis na poczatku  mialam test – ktory mam powtorzyc za miesiac – aby sprawdzic moja sprawnosc fizyczna :) ciekawe jak mi to pojdzie za miesiac , nie bylo latwo musze wam powiedziec ale jest to dla mnie kolejnym wyzwaniem

anyway..

Wszystkim czytajacym zycze Szczesliwego Nowego Roku 2015 – oby przyniosl duzo radosci, zdrowia , milosci  :)

Happy New Year 2015 everybody :)

 

hny15

no i oczywiscie duzo fitnesu i zdrowego odzywiania ;)

imagesYVTP1YRD

 

 

 

 
1 komentarz

Napisane w kategorii Bez kategorii

 

Wesolych Swiat / Merry Christmas

24 gru

Zycze Wam wszystkim Wesolych Swiat :)

dobrego zdrowego jedzonka, nie przejadania sie w swieta, oby brzuszki nie bolaly

Ja juz dzis trening zaliczylam z rana, dwa dni wolnego I w sobote zaczynam znowu

images123

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Bez kategorii

 
 

  • RSS